چالش‌های شیرین و سخت یک مادر با ۵ فرزند روایت روز‌های سخت انتظار مریم کنعانی برای پیوند کبد | شفایم را از امام رضا (ع) خواستم پوستر | نقش آفرینی بانوان در دولت شهید جمهور تحول در حوزه زنان با حمایت‌های شهید خدمت ماجرای یک خانواده ورزشکار امام‌رضایی | مادرانه‌های یک مربی خشکی پوست در دوران بارداری؛ علل، علائم و راه حل‌ها افزایش سطح فلوراید در بدنِ زنان باردار ضریب هوشی کودک را کاهش می‌دهد خزعلی: ایران در وضعیت بحرانی خشونت علیه زنان قرار ندارد بانوان باید سهم ۵۰ درصدی در اهدای خون داشته باشند سلیمی: اخلاق‌ورزی سیاسی میراث شهید رئیسی است پاسخ به یک پرسش حقوقی بانوان | با ازدواج مجدد زن، مستمری قطع می‌شود؟ گردهمایی بانوان موثر و کارآفرین خراسانی در رویداد «ایراندخت» در مشهد برگزار می شود همه آنچه درباره پدر و مادر شدن با رحم جایگزین باید بدانید هشدار انجمن جراحان آمریکا درباره عوارض عمل‌های زیبایی زنان مهمترین دلیل ناباروری زوجین ازدواج و فرزندآوری دیرهنگام است مریم رجوی چطور زنان را از عشق، زنانگی و مادرانگی تهی کرد؟ واگویه‌های دختران دهه‌هشتادی با رئیس‌جمهور شهید افزایش ۳۹ درصدی اهدای خون توسط بانوان خراسان‌رضوی ویدئو | دختران شهید رئیسی چه شغلی دارند و مدرک تحصیلی‌شان چیست؟ | میزان مهریه آن‌ها چقدر است؟ شاعر انقلابی باید برای شهادت رئیس‌جمهور موضع‌گیری داشته باشد «نذر امام‌رضا(ع)» باعث آزادی ۸ بانوی زندانی در دهه کرامت شد
سرخط خبرها
نمایشگاه «مادر و کودک، الزامات مورد نیاز و اسباب بازی مشهد» برگزار می‌شود

نمایشگاه «مادر و کودک، الزامات مورد نیاز و اسباب بازی مشهد» برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۱۹۲۹۸۳
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: نمایشگاه «مادر و کودک، الزامات مورد نیاز و اسباب بازی مشهد» آذرماه سال جاری برگزار می‌شود و می‌تواند در راستای هویت‌سازی عمل کند.

فاطمه سلیمی در گفتگو با شهرآرانیوز با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه اقدام خوبی در راستای ارائه خدمت و محصولات مورد نیاز مادران و کودکان به صورت یکپارچه و یکجاست.

مسئول شورای سیاستگذاری نمایشگاه «مادر و کودک، الزمات مورد نیاز و اسباب بازی مشهد» اظهار کرد: این نمایشگاه می‌تواند در راستای هویت‌سازی عمل کند و علاوه بر رویکرد بازار، رویکرد هویت‌سازی را در ارائه محصولات، خدمات اسباب بازی و ... مد نظر قرار دهد.

سلیمی تصریح کرد: تاکید بر تولیدات داخلی و توانمندسازی عرضه‌کنندگان داخلی، خلاقیت و نوآوری در خصوص بازی‌های مرتبط با رده‌های سنی کودکان و نوجوانان از دیگر مواردی است که در اولویت قرار دارد.

سلیمی با بیان اینکه در واقع نمایشگاه می‌تواند، بیانگر مسئولیت اجتماعی باشد و به نحوی آن را برای جامعه تبیین نماید، گفت: در این راستا می‌توان در قالب یک فراخوان، اسباب‌بازی‌ها، محصولات و کالا‌هایی را که برخی خانواده‌ها دارند و به فراخور رشد کودک دیگر نیازی به آن ندارند، در قالب یک رویداد مهربانی جمع‌آوری و اگر نیاز به تعمیر و بازسازی دارد این اقدام رقم بخورد و سپس به کودکانی که نیازمند هستند اهدا شود.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری این نمایشگاه در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد، باید از افراد در سطح بین‌الملل که در حوزه مادر و کودک تاثیر گذار هستند دعوت شود؛ برای مثال می‌توان از سفیران صلح و این قبیل افراد دعوت کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی مشهد با اشاره به ضرورت برندسازی و استفاده از عناوین یکپارچه، بیان داشت: در واقع ما عنوان شهربانو را در پارک‌های بانوان و مجموعه‌های ورزشی داریم و باید به طور کلی تمام اقدامات حوزه مادر و کودک با عنوان یکسان نامگذاری شود.

رئیس شورای سیاستگذاری نمایشگاه مذکور خاطرنشان کرد: برای آن که بتوانیم این نمایشگاه را در سطح ملی و فراملی به صورت یک گفتمان واحد در بیاوریم و از آن رونمایی کنیم، در حاشیه نمایشگاه می‌توان اتاق لبخند کودک را برپا کرد که در آن اتاق، مادر و کودک هستند.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد از برگزاری کارگاه‌هایی درحاشیه این نمایشگاه نیز خبرداد و افزود: در تمامی حوزه‌های مادر و کودک از جمله حوزه سلامت، آموزش، مهدکودک‌ها، کتاب و کتابخوانی، مباحث پزشکی و مراقبت‌های پزشکی از مادران در قبل و بعد بارداری و دوران رشد کودک و پایش‌های سلامت و از این قبیل کارگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی روانشناسی و همه موارد می‌توانند در برگزاری این نمایشگاه کمک کننده باشند و به این نمایشگاه غنا ببخشند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.